3 Kasım 2009 Salı

Yeniden MERHABA,GURBET KUŞLARI BİR ARADA:):):)


Sevgili blogger arkadşlarım hepinize sağlıklı (hele şu günlerde)bol sağlıklı günler dilerim.Evet artık K.K.T.C deyim,öğrenciler dört gözle gelmemi bekliyormuş,eeeeeeee gelsin börekler gitsin kek ler Nuran anne diyen bizim eve seğirtiyor.CANLARI sağ olsun kapımız sonuna kadar açık yedikleri içtikleri helal olsun.
Sevgili MAVİANNE sağolsun beni yüreklendirdi HADİ BLOĞUN dön demiş:):):)
Bu yaz hepimiz bir aradayız,Fahri Katardan,Mehmet Türkmenistandan gelmişti özlem giderdik Mehmet çok az kaldı 1haftacık(kıbrıs lisanı cık ,cuk harika konuşmaları)Bu sefer ikisinide Türkmen ellerine gönderdik.

5 yorum:

  1. Gelin kaynana el koyuş biçimimiz bile aynı çok şükür rabbime çoğunlukta fikirlerimiz örtüşüyor:):):)

    YanıtlaSil
  2. Fikirleriin uyuşması konusunu bilmiyorum ama gelininizle birbirinizede benziyorsunuz babaanneciğim.
    Hoşgeldin canıııım benim.

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldinnnnn

    çok sevindim döndüğüne
    gerçekten de burası ruhsal tedavi oluyor insana
    ne kadar yüzün gülüyor bu fotoğrafta
    gençler de enerji katıyor insana
    güzel günler diliyorum
    yaptığın lezzetli mamaların tarifini yazarsın bizlere değil mi

    öptümmmm

    YanıtlaSil
  4. hayırlı cumalar
    annemin de komşuları ile her cuma sela ile öğle arası okumaları olur
    Allah kabul etsin
    tüm dualarınızı

    YanıtlaSil
  5. güzel bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil

kalbime dokunurmusunuz...