22 Haziran 2009 Pazartesi

MERHABA

Ben 48 yaşında babanne adayı genç bir çıtırım ....
Sizlerin arasına yeni katlıyorum.Üç çocuk annesiyim iki oğlum ve bir kızım,Allah bağışlarsa blogcu com da aysenuran diye blogum var.
Gurbet özlemiyle yanan bir aileyiz,Büyük oğlum Katar da inşaat mühendisi ,küçük oğlum Türk menistanda mimar olarak çalışıyor.Kızım D.A.Ü de iç mimarlık öğrencisi ben de kızımla birlikte K.K.T.C de magosa da yaşıyorum .Tatillerde İSTANBUL dayız tabiki özlüyoruz hem de çok özlüyoruz.
Büyük oğlumun eşi bebek bekliyor 4 ayı bitti hasretle bu uzak yolcunun sağ selamet azası noksansız aileye katılmasını bekliyoruz.
Tabiki hazırlıklar kırla gidiyor çünkü her iki ailenin de ilk torunları olacak. Dr. Duyduğumuza göre beyefendi geliyor.A bu arada gelinim de İstanbul da yaşıyor,Bilgisayar ögretmeni olarak görevli ve çok heycanlı pirpirikli bebeğinin sağlıklı olması için kendini paralıyor şimdiden ....

5 yorum:

  1. merhabalar efendim .hoşgeldiniz blog camiasına.anlaşılan neşe dolu ,hayat dolu bir blogcu ile karşı karşıyayız.blog dünyasına ilk katıldıgımda bende pek birşeyler bilmiyordum deneme yanılma yoluyla yolları açtım gitti.
    tekrar hoş geldiniz.
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) Hoşgeldiniz,
    dilerim ufaklık sagsalim dünyaya gözlerini açar ve yaşam denen şerbetin tadına bakar...
    Bahtı güzel olsun...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin aramıza. bloğun hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın olsun, kutluyorum efendim.
    Oh ne güzel, gencecik yaşta babaanne! Selamlar..

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz aramıza:))
    çıtırsınız tabi maşallah böyle babanneye can kurban.
    bundan sonra sizi izlemedeyim süper babanneciğim

    YanıtlaSil

kalbime dokunurmusunuz...